کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

خودتو نفروش

1393/10/15 11:39
نویسنده :
645 بازدید
اشتراک گذاری

هو

از کسایی که تلاش می کنند خودشونو به آدمای قدرتمند وصل کنند خوشم نمیاد. هر جا می بیننشون دور و برشون می پلکن. ماشین شونو اگه لازم داشته باشند بهشون قرض میدن. واسشون کارای بزرگ انجام میدن تا یه جورایی ایجاد دین کنند. بهشون احترام زیاد میذارن. قربون صدقه بچه هاشون میرن. تو مهمونی ها و مجلساشون اولین کسانی که دعوت می کنند اونان. اونم با خانواده حتی وقتی هیچ نسبتی باهاشون ندارن. خوش خدمتی می کنند و خیلی چیزای دیگه... نه اینکه خودشون هیچی نباشن. ولی طرفدار این دیدگاه اند که هر چی قوی تر بهتر. شاید می ترسن که کسی، چیزی، داشته هاشون و تصویرشون پیش دیگران و ... رو تهدید کنه.

از این آدما بدم میاد. یه جوری میشم وقتی می بینمشون. ماسک ساختگی که رو صورتشونه رو دوست ندارم. من قدرت و پول و اعتبار رو دوست دارم و تا بتونم براش تلاش می کنم؛ ولی بدم میاد که به خاطر اینکه نسبت به دیگران پول و اعتبار کمتری دارم دور و بر آدمای مهم بچرخم.

نسبت به کسانی که این جوری اند یه جورایی سرد میشم هر چند دوستان من باشند و دوستشون داشته باشم.

دوست داشتم اینو بهت بگم عزیزم. سعی کن خودت قوی باشی خودت مهم باشی... بهتره که دیگران دور و برت باشند تا اینکه تو دنبال دیگران باشی... ارزش تو خیلی بیش از این هاست عشق مامان. تو می تونی هر چی که می خوای باشی. باید ببینی که چی راضیت می کنه. ثروت، اعتبار، تحصیل، هنر، خلاقیت، مذهب، هر چی... تو فقط کافیه که بخوای. من به قدرت چشمای قشنگ تو ایمان دارم. به اراده تو. و بدون که ما- من و بابا - همیشه همراهتیم.

تو تکی عزیزم. قدر خودتو بدون و خودتو راحت به پول و قدرت دیگران نفروش...  اینو یادت باشه!

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان محمدهانی
21 دی 93 14:10
سلام عزیزم محمدهانی هم سن کودک شماست.7 مرداد به دنیا اومده اگه دوست داشتید بیاید تا تبادل لینک کنیم

پاسخ
سلام عزیزم. حتما باعث افتخاره
مامان نرگس
3 بهمن 93 16:15
مامان محمدهانی
17 بهمن 93 16:28
قشنگ بود واقعا منم نه دوست دارم بقیه به خاطر منفعت خودشون دور و برم بچرخن نه برای بدست آوردن چیزی پاچه خواری بقیه رو بکنم....و این جملات حس خوبی بهم داد کوروش موطلایی خیلی عزیز مایی امیدوارم تجربیات مامان مهربونت چراغ راه آیندت باشه

پاسخ
ممنونم مامان هانی جان. خوشحالم که با هم همفکر بودیم. منتظر خوندن مطالب جدیدتون هستم عزیزم. از خودت و چیزایی که بهشون فکر می کنی بنویس. من که حسابی پایه خوندن این جور مطلبام