کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

نظر پاک تواند رخ جانان دیدن... که در آیینه نظر جز به صفا نتوان کرد

1395/10/30 16:39
نویسنده :
440 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم سلام

فهمیدم که باید خودمو تربیت کنم. تو نیازی به تربیت نداری. همه چیز رو می دونی و حس می کنی. تو واقعا فرشته ای. آگاه از همه چیزهای خوب و بد.

برای تربیت کردن خودم هر چه کنم کمه ولی یه مدته از گروه کنار کشیدم و دارم روی مقاله هام کار می کنم. این 9-10 ماه باقی مونده از درسم رو باید خوب بگذرونم و اون طور که میخوام و باید باشه پیش ببرم. مدت کوتاهیه حس آرامش دارم. گفتگوها و مشاجره های درونی م کمتره. تمرکزم روی کارم بیشتر شده و هر چی می گذره حس می کنم با خودم آشتی ترم. با خودم که مهربونم تو درست میای می شینی وسط قلبم. قشنگ می بینمت. حست می کنم و وقتی بغلت می کنم یا می بوسمت انگار خود گل بهشتی هستی. از این همه زیبایی و شیرینی سیر نمیشم عزیزم. خدا کمک کنه قدرت رو خوب بدونم .. وجود تو تو زندگیم یه معجزه بزرگه که هیچ وقت عادی نمیشه..

تو الان سه سال و 5 ماه داری. عاقل و شیطون و شیرین. خیلی خوب میشه باهات صحبت کرد و تو درک می کنی. ا زاین همه منطقت متعجب میشم تو یه بالغ کوچیک هستی. هر چند شیطنت هات هم سر جاشه. از ظرف شستنت بگیر تا باز کردن پیچ های ماشین هات و ریز ریز کردن دستمال کاغذی تو خونه و برعکس پوشیدن کاپشن و لباس هات و رفتن به مهمونی. از این کارها خوشت میاد.. خنده دار ولی شیرینه. وقتی میخوام برم دانشگاه می دونم که ناراحت میشی ولی باهات خداحافظی می کنم و تو خیلی اروم خداحافظی می کنی و منو می بوسی و میگی زود برگرد. گریه نمی کنی. بی تابی نمی کنی. به جاش با مامان جون مشغول میشی و بازی می کنی یا با گوشیش یا دوتایی با ماشین میرین گردش. شبها اصلا وقت خواب رو دوست نداری. از تموم شدن وقت بازی ناراحت میشی. منتها انقدر خسته ای که تقریبا بیهوش میشی. گاهی با هم میریم پارک. مخصوصا پارک ملت رو خیلی دوست داری و کمتر از سه ساعت بازیت تموم نمیشه. اونجا دوتایی خیلی بهمون خوش می گذره. تاب بازی و اونم محکم تاب خوردن رو خیلی دوست داری منم با قدرت تمام تابت می دم. غش می کنی از خنده. مهد کودکت رو هم نه بیشتر از خونه ولی دوست داری. هنوز راضی نشدی با مربی و بچه ها سرودهای گروهی رو بخونی. همه شون رو حفظی ولی نمی خونی... یه غرور خاصی داری تو برخورد با بچه ها. بعضی وقتا بچه های کلاستون رو می بینم بغلت می کنند یا بوست می کنند. یه لبخند کجکی می زنی و پشت چشم نازک می کنی و روتو برمی گردونی. امان از این افاده ها... 

اینم عکسای خوشگلت 

 

 

 

 

 

 

عاشق بیل مکانیکی... محبت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان و بابایی دخمل بلا
30 دی 95 19:46
چه پسر شیک و با کلاسی , خدا حفظش کنه گل پسرو

پاسخ
ممنون عزیزم خدا کوچولوی ناز شما رو هم براتون حفظ کنه
mhr3A
2 بهمن 95 21:21
وب متفاوت و زيبايي دارين خيلي خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنيد خيلي ممنون

پاسخ
تشکر از شما که بهمون سر زدین. باعث افتخاره عزیزم