کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

جز نقش تو در نظر نیامد ما را

1393/1/16 11:06
نویسنده :
584 بازدید
اشتراک گذاری

 

بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک

شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگ‌های سبز بید

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

خوش به حال چشمه‌ها و دشت‌ها

خوش به حال دانه‌ها و سبزه‌ها

خوش به حال غنچه‌های نیمه‌باز

خوش به حال دختر میخک که می‌خندد به ناز

خوش به حال جام لبریز از شراب

خوش به حال آفتاب

ای دل من گرچه در این روزگار

جامه رنگین نمی‌‌پوشی به کام

باده رنگین نمی‌بینی به جام

نقل و سبزه در میان سفره نیست

جامت از آن می که می‌‌باید تهی است

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش می‌شود هفتاد رنگ

 

 با سلام به همه دوستای عزیزم که بهمون سر می زنند و خوشحالمون می کنند.

این اولین عید کوروش عزیزمونه و در اصل من باید عکسای پای سفره هفت سین و عیدشو بذارم ولی چون عکسا تو گوشی خاله ندا مونده باید صبر کنم تا بعد ازش بگیرم. برای این که این فرصتی که الان به دست آوردم رو از دست ندم چند تا از عکسای 7-8 ماهگی پسرمو میذارم. کوروش پریروز رفت تو 9 ماهگی.قربونش برم عزیزمامانو.

  

بچه شیر کوچولوی من هر از گاهی غرش می کنه و خودی نشون میدهچشمک

 Happy New Year

  

  

 

 

(این عکس ترکیبی یه و فقط مال 8 ماهگی نیست. معلومه دیگه . نه؟ چشمک)

اینم عکس کوروش و یگانه خانم دختر سارا جان (برات زاده) که واسه عید دیدنی اومده بودن خونه مون.

        

    

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ایلیان
14 فروردین 93 2:48
عزیزممممممممممممممممممممممممم مشتاق عکسات بودم نمیدونی کهههههههه این مامانت میواد ما رو شکنجه روحی بده والا!!! وای من به قربانت، ماشالا ماشالا بزنم به تخته چه بزرگ شدی اقا شدی وای خدا جونممممممممممممممممممممم وییی بچلونمت تو رو اخه! وای خدا ای کاش بودی یه چند تا ماچ گنده از اون لپات میکردم

پاسخ
عزیزممممممممم مرسی از تو خاله مهربون و گل باور کن که حتی تو عید هم حسابی درگیرم.ولی حق با شماست تقصیر از مامانه انشالله کارامو سبک تر کنم زود تر سر می زنم عزیزم. ایلیان چاقاله رو از طرف من رسما بخورش
arezohayeshirin
14 شهریور 93 7:56
سلام ببخشید میشه آرزوتونو به ما بگید؟ یا با نظر یا با ایمیل آرزوتو بگو تا بین آرزوها ثبتش کنم منتظرتون هستم. یاحق
بهناز
25 تیر 94 18:15
سلاااااام نرگس عزیزم. با دیدن عکسای کوروش واقعا دلم شاد میشه چقدر بزرگ شده خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون. دلم براتون تنگ شده

پاسخ
سلام بهناز جونم. ممنون که بهمون سر زدی عزیزم... ما هم خیلی دلمون برات تنگ شده. انشالله زودتر با کوروش میایم پیشت