کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

عمق زندگی

1392/11/24 19:52
نویسنده :
493 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوب من سلام.

الان که دارم اینا رو می نویسم تو داری جیغ می کشی.. نه یکی نه دو تا یکسره...........! کوتاه هم نمیای. دوست داری که جیغ بزنی. جیغ می زنی و کیف می کنی. اینقدر بلند که یه روز ظهر از شدت جیغ های شما سردرد شدم و تا شب هم هر کار کردم خوب نشد.

تو روروئکت هستی و غذات رو هم خوردی. برنج پخته شده با آب گوشت+ ماست. حالا هم شروع کردی به تمرین صدا و صاف کردن حنجره. مامانم هم کلی باهات کیف می کنه.

دیشب همش تو فکر تو بودم. اینکه باید چکار کنم؟ می ترسم که ترس ها، کمبودها، خود کم بینی ها و کلا هر آنچه در وجودم زائده رو ناخودآگاه به تو منتقل کنم. نگران تو ام مامان.

نمی خوام ناخودآگاه به خاطر خوشایند دیگران، دعوا که هیچی حتی اخم هم بهت بکنم. نمی خوام ناخواسته غرورت رو بشکنم. نگران کم صبری خودمم. نکنه کم بیارم یه وقتی! وقتی تو اینقدر شاد و سرحال سروصدا می کنی.. جیغ می کشی.. بازی می کنی و همه چی رو به هم می کوبی و پرت می کنی.. آیا میشه چیزی بهت گفت؟ آیا دیگه هیچ وقت پیش میاد که این همه انرژی رو یه جا  اینطور بی خیال رها کنی؟.. شک دارم..

باید نگران خودم هم باشم. کی می خوام شروع به پاکسازی کنم؟ راستش حتی درست نمی دونم که چمه. ولی ایراد زیاده. تو موقعیت ها متوجهشون میشم. همیشه یه کار دیگه اولویت داشته. کی میخوام به کیفیت زندگیم برسم. به چگونه بودنم برسم؟ به شاد بودن بدون دغدغه کارهای عقب افتاده.. به انجام کارهای خونه بدون نگرانی رسیدن مهمون.. به یه تفریح خانوادگی سه نفره بدون فکر پروپوزالی که باید زودتر ارائه ش کنم وقتی که خودم واسش ددلاین تعیین کردم! به فکر نکردن به آینده..

دوست دارم رمان بخونم. دوست دارم واسه جشن تولد کوروش تو یه مرکز نگهداری از کودکان سرطانی فکر کنم و واسش نقشه بکشم. دوست دارم با هادی به کارگاه "چگونه با کودکم سخن بگویم" یا "حفظ یک رابطه عاشقانه" برم. دوست دارم مهمونی هایی بگیرم که توش یه روانشناس بیاد و صحبت کنه به جای اینکه یکی روضه بخونه. دوست  دارم دوستای جدید و خوب پیدا کنم. آیا میشه؟.. دلم بدجوری دوست می خواد..

پرمشغله م و گرفتار.. بعد از 5 سال که از اتمام درسم گذشته دو بار کنکور شرکت کردم و در سال دوم قبول شدم. حالا هم باید یه جای خوب هیئت علمی بشم ولی رزومه پرباری ندارم و به همین خاطر باید خیلی تلاش کنم... اینا فکرایی هست که با خودم می کنم و الان اینجام. دیگران به من میگن تو یه مامان نمونه ای . هم زندگی و خونه داری و شوهر، هم بچه کوچیک و تغذیه منحصرا با شیر مادر تا 6 ماهگی با وجود کلاس و دانشگاه و هم آموزش خوندن به بچه به این کوچیکی و تمرین و ... وبلاگ هم که واسه کوروش درست کردی. ولی اینا سطحه. من می خوام به زندگیم عمق بدم.

سال دیگه کارام سبکتر میشه. دیگه کلاس ندارم. ولی سئوال اصلی من سرجاشه. چطور به زندگیم عمق بدم و ازش لذت ببرم در عین حال به کارای لازم دیگه هم برسم؟ یا برعکس، چطور به کارای لازم برسم و عقب نیفتم و درعین حال دچار روزمرگی نشم...؟؟؟

کی می دونه؟؟؟

 

پسندها (1)

نظرات (6)

♥مامان متین جون♥
28 بهمن 92 17:25
. . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶ بااجازه لینک شدید....

پاسخ
سلام مامانی. باعث افتخاره پسر نازتو ببوس از طرف خاله
♥مامان متین جون♥
1 اسفند 92 21:37
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█ ایشالا به افکارت تحقق و به زندگیت عمق بدی ...موفق باشی خانومی ولی به کوروش جیگر ماست و گوشت باهم نده فضولی نباشه ولی ماست آهن گوشت رو ازبین میبره

پاسخ
عزیزم... مرسی خانومی. باشه حتما. البته اون روز برنج و ماست خورد که برنجش رو تو آب گوشت پخته بودم.خیلی خوشمزه شده بود ولی گوشت همراهش نبود هر چند اینی که گفتی رو نمی دونستم عزیزم. ممنون.
مامان ایلیان
3 اسفند 92 1:45
بذار تا دلش میخواد بچم جیغ بزنه قربونش برم مامانی شیر دوش رو 800000 تومن خریدم نه شیشه شیرو کوروش جونمممممممممممممم عاشقتم

پاسخ
به به مامان ایلیان جون. افتخار دادید خانوم. ایلیان فسقلی چطوره؟ منظورم همون شیردوش بود. نمی دونستم قیمتش اینقدره. آخه من برقیش رو که نگرفتم. یه دستی گرفتم از داروخونه 2000 تومن که البته فوق العاده ساده ست. ولی با همین ساده هه خیلی راحت تر از اون پمپیه بودم که قبلا خیلی بیشتر گرفتم. الان هم که فقط با دست می دوشم از همه راحت تره. البته بعد یه مدت یاد گرفتم. ولی خوب همه شرایط یکسان ندارند. مخصوصا اگه سر سینه یه کم تو باشه که دیگه اینجوری سخت میشه. مرسی عزیزم که اومدی و ممنون از نظرت
طراح نو
3 اسفند 92 2:40
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
مثل هیچکس
5 اسفند 92 10:04
عزیزم نگرانی توی همه شرایط زندگی هست مهم اینه که اینقدر به فکر گل پسرمون هستید ایشالا که زندگی بر وفق مرادتون پیش بره وهمیشه شاد وسلامت کنار هم زندگی کنید .

پاسخ
از حسن نیتت ممنونم. درسته. انشالله به زودی کارام سبک تر میشه و یه نفسی می کشم.امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
حدیث مامان آرش کمانگیر
6 اسفند 92 21:03
عزیزم همین که به فکر یه زندگی سالم وزیبا هستی خیلی خیلی خوبه.این کوروش خوشگل هم که زندگیتون رو روز به روز زیباتر میکنه.شاد باشید

پاسخ
ممنون عزیزم از نظر خوبت. می دونی که این فکرا همیشه با آدم هست. مرسی که بهم سر زدی.