کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

خوش به حال کودکی...

1393/8/9 12:30
نویسنده :
574 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگ من، فرشته مامان سلام.

عزیزدلم این روزا خیلی شیطون شدی. به قول خودت: ددون

عاشق دیدن کلیپ موسیقی سنتی هستی. کیف می کنی و البته باهاش می رقصی. در واقع صبح تا شب مشغول رقصیدنی. اونم مردونه و اساسی. خیلی هم واردی. نمی دونم از کی یاد گرفتی. احتمالا تو عروسی هایی که رفتیم به دیگران دقت کردی. عزیز مامان، شدی دستگاه ضبط و پخش. هر چیزی رو یه بار که می بینی عین همونو انجام میدی. مثلا اون روز عمو امیر یه جعبه میوه دستش گرفته بود و همین طور که یاالله می گفت وارد آشپزخونه خونه مامان شد. بلافاصله پشت سرش رفتی و یه سبد میوه خالی برداشتی و گفتی لالاه و وارد آشپز خونه شدی..خندهخندهچشمک پسر قشنگم روزها با تو و در کنار روشنی حضور تو می گذرن. وجودت به زندگی مون گرما و شیرینی میده. فرشته معصوم من تو پر از زندگی هستی و مدام در حال کشف دور و برت هستی. همه چی رو امتحان می کنی، همه کلیدها رو می زنی، همه چی رو تو دهنت میذاری و ... می تونی لپ تاپ و گوشی رو به شارژ بزنی. ما هم رفتیم و برات چند تا بازی فکر گرفتیم که باهاشون مشغول شی. حتی می تونی بند کفش های رنگی رو از تو سوراخ مهره ها رد کنی. البته یه دستی و یا قاشق رو پر از غذا کنی و نسبتا با موفقیت ببریش تو دهنت. بیشتر وقتا می خوای خودت غذا بخوری. من و بابایی عاشقتیم و تو هم هر روز یه کار جدید انجام میدی و ما رو ذوق زده می کنی. کلی کلمه می گی. مثلا به ممنون میگی: نمنون یا به انگور میگی: دندور و به هادی آقا میگی: آدی قا ... و یه عالمه کلمه دیگه.

کوروش کجا می خوای بری؟ - ددر

خونه کی؟ - ددا

با کی؟ - عمو

و... خنده

اینم چند تا از عکسایی که تو این ماه گرفتیم. راستی تو دیروز 1 سال و 3 ماهت تموم شد عسلم.شنبه میبرمت کنترل مرکز بهداشت ببینم چقدر وزن گرفتی عزیزم.

این عکس مال شب عروسی خاله نداست که رفتیم آتلیه

این هم همین طور...

 

این عکسرو تو پارک ملت ازت گرفتیم. من و بابایی و شما رفته بودیم پیاده روی

شما و بابا تنهایی تو پارک...

خونه خاله ندا...

و این...

این عکس هم روز عقد عمو مسعود تو حرم با بابایی...

و...

این عکس رو تو بیمارستان مهر ازت گرفتیم..

جهان، بی خنده های تو معنا ندارد. اگر تو نباشی، هیچ بهاری ـ حتی اگر لبریز شکوفه باشد ـ دیدن ندارد.بوسآراممحبت

پسندها (5)

نظرات (5)

مامی فاطمه
9 آبان 93 22:33
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 19:12
سلام خانومی خوبین زیارت قبول کوچولوی ناز نازی خیلی ماهی ماشالا بهت مرسی خاله جون. شما هم خیلی ماهین...
مامان نرگس
28 آبان 93 0:11
عکسهات خیلی قشنگ شده کوروش جونم
الهام
30 آبان 93 19:46
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ ما سر زدی خوثشحال میشم باهم دوست بشیم باعث افتخاره پسر گلت رو ببوس

پاسخ
ممنون خاله جون. باعث افتخاره حتما
مثل هیچکس
4 آذر 93 13:58
قربون پسر شیرین زبونم برم من