کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

نظرات (7)

خاله فرشته
24 مرداد 92 15:45
الهی خاله فرشته قربونت بره با اون چشمات
مامان ماهان
26 مرداد 92 11:10
الهی .فدات بشم کوروشی.
نرگس جون اولش که وب رو باز کردم چشمای خوشکل تو رو تو صورتش دیدم.بلافاصله میخواستم همینو بنویسم ولی گفتم اول یه نگاه به دل مامانی بندازم بعد بهش بگم.
فدای هردوتون.


مرسی عزیز دلم.نه دیگه اغراق نکن ملیحه جون...
مامان ماهان
26 مرداد 92 11:14
نرگسی خواهش میکنم از طرف من اساسی ببوسش.
خدا رو شکر خونتون نیستم.آخه اون لپای خوردنی اساسی آدمو وسوسه میکنه جیگملتو بخورم مرد بزرگ.


یکی دو روز اول شدیدا لپی بود. :-D خودم هم تعجب کرده بودم! ولی بیشترش ورم بود ملیحه جون. تو عکسای جدیدش دیگه این همه لپ نداره ;-) هرچند اون موقع هم خیلی بامزه بود.
دایی حمید
29 مرداد 92 13:27
سلام ن ولی.
من الان فهمیدم. خیلی خوشحال شدم .ان شا الله سالم باشه و سایتون بالا سرش. قدمش خیر باشه.
مبارک


ااا.. دایی حمید! چه خوب که بهمون سر زدید. خیلی ممنون. پرنیان گلم چطوره؟حتما حسابی بزرگ شده.یه عکسی چیزی ازش تو فیسبوک یا.. بذارید ببینیم این خانوم خوشگل رو. به خانوم خوبتون هم سلام زیاد برسونید.در ضمن ما مشهد منتظرتونیم.کی تشریف میارید؟
مامان آناهل
30 مرداد 92 2:53
خدایا خیییییییییییلی بامزه س . نرگس جون . خیلی مواظبش باش من دوست دارم یه لقمه اش بکنم . ولی چند روز پیش از تلویزیون شنیدم که بوس کردن صورت بچه ها ضربه های شدیدی به پرده گوش اونا میزنه . میگفت وقتی لپ بچه رو بوس میکنیم مثل اینه که یه دستگاه مکش روی گوششون گذاشتیم و محکم میکشیم . از طرف من دستهاشو ده تا بوس آبدار کن .

زنده باد کورش

خصوصی داری مامانی




سلام زهره جونم. ممنون از یادآوریت. گذشته از این صورتش یکم ریخته بیرون که میگن از گرمیه ولی احتمالا بوس کردنش هم در این موضوع بی تاثیر نیست..تصمیم گرفتیم لپشو بوس نکنیم البته کار سختیه..مخصوصا که شدیدا بوی بچه میده و آدم دوست داره بخورتش :-D
سودابه
30 مرداد 92 18:59
میگما چرا بچه رو بسته بندی کردی مادر؟


کدوم یکی رو میگی سودی جون؟ روبان داره؟اون عکسو واسه حالت صورتش و نگاهش انتخاب کردم و روبانه هم راستش مال جعبه شکلات بود... قشنگ بود...
بهناز
1 شهریور 92 18:27
نرگس جان عکسای جدیدش خیلی گوگولیه دوسش دارم


مرسی بهناز جون. پس کی میای مشهد؟