کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

تغییرات بدن من

1392/3/25 11:25
نویسنده :
376 بازدید
اشتراک گذاری

٢٥/٣/٩٢

سلام عزیزم. خوبی مامان جون؟ کم کم دارم واسه دیدنت شمارش معکوس می کنم. البته هفته ها رو... الان توی هفته ٣٢ هستی.

چند شبه بهتر می تونم بخوابم. حدودا یک ماهی بود که خواب درستی نداشتم . شبا نزدیک ٦-٧ بار بیدار می شدم. احساس می کردم که پشت و شکمم در حال کشش و یا گرفتگی یه. دائم از این پهلو به اون پهلو می شدم و درگیر بودم+اینکه با وجود روشن بودن شبانه روزی کولر دائم عرق می ریختم. روزها هم به خاطر بدخوابی شب قبل اعصابم به هم ریخته بود. تا اینکه هادی دریچه کولر رو تغییر داد و جریان باد مستقیم تر شد. خودش هم چند شبه که جاشو پایین تخت میندازه و کل تخت رو در اختیار من گذاشته که به اصطلاح راحت باشم. میگه واسه این پهلو به اون پهلو شدن جای بیشتری باید داشته باشی. فکر نمی کردم جواب بده ولی چند شبه که خداروشکر خیلی راحت خوابیدم. هادی خیلی به فکره همه جوره مراقبمه که مشکلی پیش نیاد . از کنترل کردن داروهایی که باید بخورم گرفته تا غدقن کردن رانندگی! این مورد آخر رو دیگه تو کتم نمی رفت. ولی دیدم واقعا راضی نیست و حتی برای یه کار کوچولویی که دارم از خواب و استراحت و کارش می زنه و باهام میاد تا من رانندگی نکنم. میگه از استرسش گذشته اگه یه ترمز بد بگیری خدای نکرده فرمون ماشین فرو میره تو شکمت!!! این بود که فعلا رانندگی رو بی خیال شدم. هر چند اگه اصرار می کردم قبول می کرد ولی ترجیح دادم نگرانش نکنم.

هر چقدر تلاش کردم با استفاده از انواع کرم ها و روغن زیتون و ... جلوی ترک خوردن پوستمو بگیرم نشد که نشد. الان دیگه شکم و پاهام و پهلوهام پر از ترک های ریز و درشته. دیگه بیشتر از این نمی تونست کش بیاد. ولی خوب هنوز ٨ هفته دیگه مونده و مطمئنا بیش از اینها پوستم کشیده میشه. کوروش عزیزم هنوز باید ٢ کیلو دیگه اضافه کنه... دیگه برام مهم نیست که چقدر ترک بخورم. مهم اینه که کوروش سالم و به موقع با وزن خیلی خوب به دنیا بیاد. می دونم که خدا خیلی به من لطف داشته که راحت و بی دردسر و با یه بارداری خوب صاحب یه پسر ناز شدم. واسه همین اهمیتی نمیدم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساتیار
4 تیر 92 23:18
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.

ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.

از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.


مامانی آرتین
15 تیر 92 15:11
عزیزم انشاا... فرشته کوچولوتونو به سلامتی در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره


200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم


بهمون سر بزن خاله جون

مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 10:14
عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت به سلامتي به دنيا بياد و با اومدنش چشمتون روشن بشه



دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي






عزیزم چه دخمل نازی هم داری. با وجود اون همه سختی که واسه به دنیا آوردنش کشیدی خدا خواست و بهت بخشیدش. حتما عزیزم. انشالله که برنده بشه. بازم بهم سر بزن.



مامان آناهل
23 مرداد 92 1:16
خط به خط همه رو خوندم . خصوصی داری
مامان ماهان
26 مرداد 92 10:53
حتما الان هم داری موقع شیر دادن اساسی عرق میریزی.منم سر ماهان همین مدلی بودم.آخیش اینقدر دلت برا این روزا تنگ بشه.
راستی خالکوبی هم روش خوبی برا پوشوندن اون ترکهاست ها.


جدا همین طوره. هنوزم عرق می ریزم.. :-(