کوروشکوروش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته های مامان برای کوروش

کوروش مستقل

1394/3/18 13:35
نویسنده :
497 بازدید
اشتراک گذاری

هو

پسر قشنگ من سلام

عزیزم این روزها غرق در شور و هیجان کارهای جدید توام. تو خونه کلی با هم بازی می کنیم و کیف می کنیم. تقریبا دو هفته ای میشه که از شیر گرفتمت و سه روزه که از پوشک. تو همون روز اول گفتی جیش!!! یعنی اینقدر هیجان زده شدم که حد نداره. اینقدر قربون صدقه ت میرم و بوست می کنم که کلی ذوق زده میشی و با یه لبخند فاتحانه مبهم روی لبت به من نگاه می کنی و لبخند می زنی مثل اینکه تو هم به خودت افتخار می کنی. گاهی خودت محکم واسه خودت دست می زنی یا خیلی دقیق سرک می کشی ببینی بابا هم حتما داره برات دست می زنه یا نه.روز اول و دوم سه چهار باری شد که اشتباهی شلوارتو خیس کردی ولی از بعد از ظهر روز اول به بعد راحت می گفتی مامان جیش... و بدو می رفتی دستشویی. البته اوایل خودم همش ازت می پرسیدم و یکم بعد دیگه خودت گفتی. امروز روز سومه. عزیز دلم از شیر گرفتنت هم سخت نبود. البته من تو دو مرحله از شیر گرفتمت. مرحله بعدی جدا کردن جای خوابته که البته باید یکم بهت فرصت بدم تا با شرایط جدید کنار بیای.

معجزه بودن تو اینجا کنار من برام تکراری نشده و تصور نمی کنم که هیچ وقت بشه. هر بار که نگاهت می کنم انگار تازه متولد شدی بغلت می کنم و غرق بوسه ت می کنم. بیشتر وقتا محو تماشات میشم و به بابایی میگم آخه ببین چقدر نازه... اونم دلش غش میره از دیدن تو و کارا و خنده ها و بازی هات و همش قربون صدقه ت میره. عزیزم بودن تو اینجا خوشبختی ما رو تکمیل کرده. خوشحالیم که هستی و بدون بی نهایت دوستت داریم.

خدایا شکر به خاطر این نعمت بزرگی که در امانت ما قرار دادی. کمک کن تا به نحو احسن بتونیم ازش مراقبت کنیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:54
سلام مامان کوروش منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
هادی - بابای کوروش
19 تیر 94 0:36
جیگر باباشه کوروش. مرسی از مامانی که اینطوری برات خاطرات قشنگ زندگیتو مینویسه تا تو بعدها اونارو بخونی و بدونی که چقدر واسمون مهمی و به بودنت افتخار میکنیم. و مهمتر اینکه بدونی چقدر بی قید و شرط !.. دوستت داریم.